Форум МОІППО

forum.moippo.mk.ua
Сьогодні: Нед липня 22, 2018 3:20 am

Часовий пояс UTC + 2 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 30 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: Пон травня 16, 2016 10:45 am 
Офлайн

З нами з: Вів травня 13, 2014 1:42 pm
Повідомлення: 19
Шановні учасники форуму!
Запрошуємо вас до обговорення теми «Формування професійних компетентностей педагогів, які працюють з обдарованими дітьми».
Пропонуємо для обговорення наступні питання:
1. Професійно-особистісна готовність педагогів до роботи з обдарованою дитиною.
2. Організація роботи з обдарованими дітьми: управлінський аспект.
3. Підготовка педагогів до роботи з обдарованими дітьми в системі методичної роботи навчального закладу.
4. Етизація шкільного середовища для розвитку обдарованої особистості.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон травня 16, 2016 12:09 pm 
Офлайн

З нами з: Вів травня 13, 2014 1:42 pm
Повідомлення: 19
Капустеринська Т.Д., старший викладач кафедри психології, педагогіки та менеджменту освіти МОІППО.
Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями - пріоритетний напрям науково-методичної роботи з педагогічними кадрами.


Приєднані файли:
Капустеринська Т.Д..pptx [481.3 Кб]
Завантажено 142 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон травня 16, 2016 12:14 pm 
Офлайн

З нами з: Вів травня 13, 2014 1:42 pm
Повідомлення: 19
Сокуренко О.О., завідувач кафедри психології, педагогіки та менеджменту освіти МОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент.
Метою роботи в напрямі підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми в методичній роботі навчального закладу має стати визначення концептуальних засад формування готовності педагогів до роботи з обдарованими дітьми, розробка плану методичної роботи із підготовки педагогів до роботи з обдарованими і здібними дітьми.
На підґрунті аналізу наукових джерел з окресленої проблеми визначено, що професійно-педагогічна спрямованість педагога на роботу з обдарованою дитиною передбачає знання сутності та змісту роботи з обдарованою дитиною, усвідомлення особливостей її здійснення та доцільності проведення.
Готовність педагога до роботи з обдарованою дитиною визначаємо як характеристику особистості педагога, що передбачає його здатність ставити за мету професійної діяльності розвиток здібностей і обдарувань учнів, проектувати шляхи та засоби підвищення ефективності роботи в цьому напрямку.
Отже, метою розробки програми підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми в системі методичної роботи навчального закладу має стати:
- забезпечення педагогів знаннями з основ психології та педагогіки обдарованості;
- розробка творчих підходів до вирішення завдань навчання і виховання обдарованих учнів;
- формування і розвиток особистісних якостей учителів, необхідних для успішної співпраці з обдарованими і здібними дітьми.


Приєднані файли:
Сокуренко О.О.ppt [371 Кб]
Завантажено 289 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон травня 16, 2016 12:26 pm 
Офлайн

З нами з: Вів травня 13, 2014 1:42 pm
Повідомлення: 19
Пінюгіна Катерина Олександрівна, старший викладач кафедри психології, педагогіки та менеджменту освіти МОІППО.
У сучасних соціальних умовах перегляду базових цінностей відбуваються суттєві зміни в системі людина - людина. Особливу важливість в педагогічній науці набуває емоційно-особистісний фактор у взаєминах педагога і дітей, зустріч рівноправних свідомостей, здатність педагога до такої взаємодії, що породжує творчу активність дитини.


Приєднані файли:
Опис файлу: Особливості розвитку обдарованої дитини яка має особливості психофізичного розвитку
Одаренная личность.pptx [165.73 Кб]
Завантажено 167 разів
Пінюгіна К.О..doc [50 Кб]
Завантажено 154 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон травня 16, 2016 12:43 pm 
Офлайн

З нами з: Вів травня 13, 2014 1:42 pm
Повідомлення: 19
Ляхова В.П., старший викладач кафедри психології, педагогіки та менеджменту освіти МОІППО.
Актуальність питання зумовлена загостренням протиріч між об"єктивною необхідністю етизації шкільного середовища і наявністю способів реалізації цієї необхідності. Доцільно розглянути проблему побудови гуманних стосунків між учасниками навчально-виховного процесу як шлях етизації шкільного середовища.


Приєднані файли:
Ляхова В.П.doc [34.5 Кб]
Завантажено 165 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 7:24 am 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 7:18 am
Повідомлення: 1
Дюміна Віра Вікторівна - заступник директора з навчально-виховної роботи Володимирівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів Казанківської райради миколаївської області


Приєднані файли:
форум.docx [20.56 Кб]
Завантажено 137 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 7:42 am 
Офлайн

З нами з: Сер травня 25, 2016 6:13 pm
Повідомлення: 1
Димніч Людмила Миколаївна- практичний психолог Володимирівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів Казанківської райради Миколаївської області
Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!
Проблема обдарованості нині стає дедалі актуальнішою. Це, насамперед, пов’язано з потребою суспільства в неординарних і творчих особистостях. Раннє виявлення, навчання й виховання обдарованих і талановитих дітей є одним із головних завдань системи освіти. Проте недостатній рівень психолого-педагогічної компетентності педагогів призводить до неадекватної оцінки особистісних рис і діяльності дітей, які виявляють нестандартність у поведінці та мисленні.


Приєднані файли:
тренінг.doc [103.5 Кб]
Завантажено 168 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 9:55 am 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 9:09 am
Повідомлення: 1
Учитись важко, а учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти,
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.
П. Сингаївський


Приєднані файли:
Робота з обдарованими дітьми.docx [14.49 Кб]
Завантажено 143 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 10:07 am 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 10:01 am
Повідомлення: 1
Обдарованість - це якісне своєрідне поєднання здібностей, що забезпечують успішне виконання діяльності. А як же її виявити у дитини,адже кожна дитини - індивідуальність


Приєднані файли:
Розвиток творчих здібностей.doc [34.5 Кб]
Завантажено 135 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 10:12 am 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 8:52 am
Повідомлення: 2
Іщенко Лариса Анатоліївна - заступник директора з виховної роботи Новоданилівської ЗОШ І-ІІІст. Казанківського району

Кожен педагог , який працює з обдарованою дитиною, повинен забути про шаблонне викладання, повинен вміти заохотити дитину до занять, а також використовувати різноманітні методи, що сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми.
Вчитель тільки тоді досягне результатів, коли в нього буде інтерес до змісту діяльності, коли він приділятиме цій діяльності велику увагу, ну а основне любити свою роботу і дітей.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 10:16 am 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 8:52 am
Повідомлення: 2
Іщенко Лариса Анатоліївна -заступник директора з виховної роботи Новоданилівської ЗОШ І-ІІІст Казанківського р-ну

Я вважаю, що обдаровані діти - це майбутня еліта нашої держави, яка буде розбудовувати нашу Україну, тому від вчителя залежить яким буде наше майбутнє.
Кожна обдарована дитина - індивідуальність, яка потребує особливого підходу. Завдання вчителя знайти такі підходи і допомогти дитині реалізувати свої таланти.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 11:23 am 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 11:09 am
Повідомлення: 1
Ніцак Людмила Віталіївна - вчитель іноземних мов Казанківської гуманітарної гімназії


Приєднані файли:
Робота з обдарованими дітьми.docx [621.98 Кб]
Завантажено 215 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 11:25 am 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 10:28 am
Повідомлення: 2
Замєтна Оксана Михайлівна - директор Центру дитячої та юнацької творчості Очаківської районної ради Миколаївської області:
Якщо говорити про роботу нашого позашкільного закладу, то наші педагоги, які працюють з обдарованою молоддю - це творчі, краеативні вчителі, які перебувають у постійному творчому пошуку, спонукають до цього своїх вихованців, зацікавлюючи їх пошуково - дослідницькою діяльністю, несподіваними відкриттями, націлюючи їх на високий кінцевий результат. Вони постійно оновлюють і вдосконалюють свої знання та уміння і прагнуть, щоб такими ж були їхні вихованці. Як результат - учні у таких вчителів - постійні учасники і переможці обласних та Всеукраїнських заходів, діти публічні і успішні, не мають проблем із соціалізацією у суспільстві.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 11:49 am 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 10:28 am
Повідомлення: 2
Замєтна Оксана Михайлівна -
а взагалі, обдарований вчитель, як і обдарований учень іноді теж потребує особливого підходу до себе і розуміння. І, як пишуть колеги, що треба забути про шаблонне викладання, коли працюєш з обдарованою дитиною, так треба забути і про шаблонне ставлення, коли працюєш з обдарованим педагогом.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 12:18 pm 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 7:20 am
Повідомлення: 1
Одним з найбільш важливих напрямів науково-методичної роботи з навчальному закладі нового типу є формування професійних компетентностей педагогічних працівників, які працюють з обдарованими дітьми. Ця робота полягає у формуванні позитивної мотивації, забезпечує інтенсифікацію, ефективність і результативність роботи з обдарованими учнями, підвищення суспільного статусу обдарованої дитини в освітніх закладах, модернізацію змісту освіти педагогів, які працюють з обдарованими школярами, його форм та методів, технологій на основі впровадження новітніх досягнень вітчизняної та зарубіжної психолого-педагогічної науки і практики.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 12:38 pm 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 12:32 pm
Повідомлення: 1
Фурсова А.О. - заступник директора з НВР Казанківської гуманітарної гімназії


Приєднані файли:
Обдаровані.docx [29.24 Кб]
Завантажено 143 разів
Ф О Р У М О Б Д А Р О В А Н І Д І Т И.docx [26.8 Кб]
Завантажено 130 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 1:10 pm 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 12:48 pm
Повідомлення: 2
АНАЛІЗ
підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2015-2016 н.р.

У минулому навчальному році пріоритетними напрямками у роботі з обдарованими дітьми була реалізація Обласної цільової програми підтримки та розвитку дитячої обдарованості на 2015-2016 роки, посилення роботи щодо створення умов для розвитку обдарованої молоді.
Відповідні завдання:
• створення та впровадження сучасних методик виявлення, навчання та виховання обдарованої молоді;
• забезпечення можливості постійного творчого, інтелектуального, духового і фізичного самовдосконалення особистості;
• визначення психолого-педагогічного змісту навчально-виховного процесу, особливостей педагогічних умов, які сприяють ефективному розвитку обдарованих учнів та шляхів взаємодії педагогів, учнів, батьків;
• створення умов для задоволення потреб психолого-педагогічних кадрів щодо підвищення професійного рівня, розвитку творчого потенціалу.
Виконання завдань було забезпечено:
• створенням умов для інтелектуального розвитку і творчої самореалізації учнів;
• залученням учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України, інтелектуальних конкурсах, турнірах, Інтернет-конкурсах;
• методичним супроводом роботи міського Центру розвитку обдарованої молоді;
• підвищенням у учнів інтересу до наукового пошуку, дослідницької роботи, розширенням мережі шкільних наукових товариств;
• поширенням передового педагогічного досвіду вчителів у роботі з обдарованими дітьми;
• стимулюванням співпраці загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів;
• розширенням методичного наповнення навчально-виховної та позашкільної роботи з обдарованими дітьми для педагогів, психологів та батьків.
І.Кількість обдарованих дітей
Створена система роботи сприяла росту кількості дітей у банках обдарованих :
Навчальний рік Шкільний банк
2015 - 2016 6
види обдарованості:
- інтелектуальний (діти, які мають високі досягнення в навчальних предметах, дослідницькій, науковій діяльності тощо);
- художньо-естетичний (хореографічна, сценічна, літературно-поетична, образотворча, музична тощо);
- комунікативно-організаторський (лідерська, ораторська, організаційна тощо);
- психомоторний (спортивна, спортивні танці тощо)
та мають таке наповнення(станом на 01.09.2015 року):
Рік інтелекту альна художньо естетична комунікативно-організаторська психомоторна
2015-2016 3 2 - 1
II. Профільне навчання
Профільне навчання є одним з важливих факторів покращення якості навчання обдарованих дітей шляхом створення сприятливих умов для гармонійного розвитку та реалізації потенціальних здібностей учнів, а також для успішної соціальної адаптації в сучасних умовах та розвитку професійних компетентностей. В профільних класах школи навчалось:

Профіль Кількість класів Кількість учнів
Правовий 1 20
Філологічний 1 30



IІІ. Участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах
Участь в олімпіадах дає можливість інтелектуально обдарованим дітям проявити свої навчальні компетентності, продемонструвати рівень самоорганізації, аналітико-синтетичні здібності, оригінальність мислення.
Результативність участі учнів у II та III етапах олімпіад
№ п/п Рік Кількість учнів Шкільний етап Районний етап

1 2015-2016 91 64 27

ІV.Функціонування групи розвитку обдарованої молоді
З метою подальшого підвищення якості освіти, відповідності його сучасним стандартам на основі ефективного використання потенціалу ресурсів кожного навчального закладу, створення умов рівного доступу школярів до якісної освіти в школі працює група розвитку обдарованої молоді Основними завданнями роботи групи є:
- створення загальноміської системи виявлення та відбору талановитої та обдарованої молоді, її соціального захисту;
- пошук альтернативних шляхів ефективної реалізації творчих здобутків обдарованої молоді в інтелектуальній сфері;
- підвищення рівня науково-методичного та інформаційного супроводу педагогічних працівників, які працюють з обдарованою молоддю;
В минулому навчальному році група працювала за секціями: біологія, хімія, фізика, математика,українська мова і література, історія. Навчання учнів вчителі проводили за авторськими програмами, враховуючи індивідуальні можливості, інтереси та інтелектуальний рівень вихованців.
Учні стають учасниками Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, інших конкурсів та інтелектуальних змагань.
V. Участь у конкурсах та творчих ініціативах
З метою створення сприятливих умов для реалізації потенціальних здібностей талановитих дітей протягом навчального року залучено до участі у різноманітних конкурсах, турнірах, творчих ініціативах різного рівня. Серед найкращих результатів:
Обласний конкурс «Біощит» операція «Махаон»
Параметри 2014-2015
Всього учасників шкільного етапу 3
VI. Участь у конкурсах та творчих ініціативах
З метою створення сприятливих умов для реалізації потенціальних здібностей талановитих дітей протягом навчального року залучено до участі у різноманітних конкурсах, турнірах, творчих ініціативах різного рівня. Серед найкращих результатів:
Участь у щорічних конкурсах Міжнародний конкурс з української мови ім. Петра Яцика
Параметри 2015-2016
Всього учасників 52 учні
шкільного етапу
Переможці 11 учнів
шкільного етапу
Учасники 11 учнів
районного етапу
Переможці 4
районногог етапу
Команда учнів Казанківської ЗОШ №1 посіла ІІІ місце (114,5 балів)

Завдання на 2015-2016навчальний рік щодо організації роботи з
обдарованими дітьми
Забезпечити організаційно-методичні умови щодо виявлення,підтримки і розвитку обдарованих дітей.
Створити науково- методичні умови щодо підвищення професійного рівня педагогіва, які опікуються проблемою роботи з обдарованими дітьми. Розробити шкільний проект за проблемою «Створення умов педагогічного супроводження обдарованих учнів».


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 1:11 pm 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 12:48 pm
Повідомлення: 2
Робота з обдарованими учнями
Обдаровані діти - майбутній цвіт нації, інтелектуальна еліта, гордість і честь України, її світовий авторитет, а тому перед кожним педагогічним колективом стоїть завдання спрямоване на забезпечення формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов для всебічно обдарованої молоді.
Працюючи над проблемним питанням, колектив Казанківської ЗОШ I-III ступенів №1 ставить за мету виявити і допомогти учневі розвинути інтелектуальні та творчі здібності, природні задатки , створити сприятливі умови для розвитку здібностей школярів, підвищити соціальний статус обдарованої молоді.
Для досягнення поставленої мети у школі створена і постійно вдосконалюється система роботи з обдарованою молодцю, яка є сукупністю змісту, методів, форм, прийомів та засобів, які ставлять дитину в умови суб'єкта творчої діяльності. \8 цією метою розроблена програма роботи з обдарованою молоддю, яка містить слідуючі розділи :
I. Психолого-педагогічні аспекти .
II. Науково-методичні аспекти.
III. Робота з кадрами.
IV. Виявлення обдарованої молоді і створення умов для її розвитку. Забезпечення доступності позашкільної освіти.
V. Забезпечення соціально-правових гарантій. ч
У школі працює творча група вчителів, яка розробляє рекомендації щодо системи пошуку обдарованих дітей , пам'ятки вчителям, класним керівникам щодо розвитку творчих здібностей.
Відповідно до структури роботи з обдарованою молоддю дана робота проводиться як в груповій так і індивідуальній формах. У старшій школі здійснюється профільне навчання , а також забезпечується допрофільна підготовка учнів..
В школі організована робота секцій, предметних гуртків, гуртків за інтересами. Ведеться робота по залученню учнів до інтелектуальних конкурсів : знавців української мови ім. Петра Яцика, Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», Міжнародного фізичного конкурсу «Левеня», природничого « Колосок» та« смішний Колосок» , історичного «Лелека», з інформатики «Бобер», з англійської мови «Грінвіч».
Розвитку творчих здібностей учнів сприяють проведення у школі Днів наук, предметних тижнів, щорічного конкурсу «Таланти нашої школи», в ході яких проводяться : виставки творчих робіт учнів, турніри знавців, інтелектуальтно-розважальні ігри, науково-практичні конференції, комп'ютерні презентації творчих робіт.
Однією з ефективних форм роботи з обдарованою молоддю нашого закладу є створення умов для отримання освіти в позашкільних закладах . Школа співпрацює з Будинком дитячої та юнацької творчості, юнацько-спортивною школою.
Учні школи є учасниками, переможцями шкільних, районних олімпіад, , районних конкурсів - оглядів, конкурсів народного мистецтва.

Одним із важливих напрямків роботи з обдарованими дітьми у школі є постійний психологічний патронаж всіх учасників навчально-виховного процесу, бо тільки у межах психологічного моніторингу , який допомагає здійснювати психологічний супровід у навчанні обдарованих і здібних дітей педагогічний колектив вирішує такі завдання :
- формування адекватної самооцінки ;
- охорона та зміцнення фізичного та психічного здоров'я ;
- попередження ізоляції обдарованих і здібних дітей у групі однолітків ;
- розвиток психолого-педагогічної компетентності педагогів і батьків обдарованих і здібних дітей .
У школі сформований і постійно поповнюється банк даних діагностичних методик для виявлення обдарованих і здібних дітей різних вікових груп.
Усвідомлюючи , що головною педагогічною метою навнання є залучення обдарованої дитини до неперервного процесу самовдосконалення -самовиховання, саморозвитку, самонавчання адміністрація школи домагається
- використання вчителями діяльнісного підходу до проведення уроків через введення нових технологій навчання, використання ефективних методів роботи з обдарованими дітьми : пояснювально-ілюстративний, пошуковий, дослідницький, проблемний виклад матеріалу ;
- забезпечує організацію педагогічного процесу так, щоб максимально розвинути здібності обдарованих дітей ;
- визначає варіативну частину робочого плану так, щоб максимально врахувати розвиток обдарованих дітей ;
- працює над створенням комплексу науково-методичних та навчальних матеріалів;
- підтримання педагогічних кадрів, які здатні сприяти творчій праці учня, виявляти ініціативу та професійну компетентність у цій галузі педагогічної діяльності.
Дане питання знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Видаються аналітичні накази по підсумках проведення олімпіад, конкурсів, спартакіад.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 2:09 pm 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 12:34 pm
Повідомлення: 1
Ніколенко Т.В. - вчитель зарубіжної літератури і російської мови Михайлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Казанківської районної ради Миколаївської області.
При роботі з обдарованими дітьми:
* Перш робиться акцент на формування вміння вчитися. Регулярно надається можливість виступати в ролі вчителя.
* Використовується велика кількість творчих завдань, рольових тренінгів, дискусій.
* Виключається тиск вчителя, на занятті-вільне спілкування.
* Освіта повинна приносити дитині задоволення
* Необхідно самостійне добування інформації, повага бажання дитини працювати самостійно.
* Заохочення наполегливості, активності.
* Не знижувати самооцінку учня
* Дитині необхідно усвідомлювати суспільну значимість проблеми.
* Завдання повинні бути творчими, що включають дослідження, аналіз, докази та висновки щодо досліджуваної проблеми; необхідно більше практичних робіт, робіт зі словниками, з довідковою літературою.
Змінюється і сам викладач, який працює з цими дітьми.
При роботі з обдарованими дітьми викладач частіше запитує думку самих дітей, менше пояснює, більше слухає.
Учитель завжди допоможе і підтримає, якщо це необхідно. На занятті створюється емоційно-безпечна атмосфера, поважається особистість учня, його думка, навіть якщо вона розходиться з думкою педагога.
Найчастіше такі діти зростають в інтелігентних сім'ях. І справа тут зовсім не в особливих генах геніальності — їх природа розподілила між усіма дітьми порівну. Справа — у родинній атмосфері, у системі родинних цінностей.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 2:22 pm 
Офлайн

З нами з: Вів травня 13, 2014 1:42 pm
Повідомлення: 19
Доброго дня, шановні учасники форуму! Дякуємо Вам за активність в обговоренні окреслених питань.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 2:23 pm 
Офлайн

З нами з: Вів травня 13, 2014 1:42 pm
Повідомлення: 19
Шановні колеги!
Запрошуємо Вас взяти участь у VI-ій Всеукраїнській науково-практичній конференції, що відбудеться 22–23 червня 2016 р., за адресою: Миколаївська область, Очаківський р-н, с. Чорноморка, пров. Приморський, 15, база відпочинку «ВЕЛАМ».
До участі у конференції запрошуються науковці, педагогічні працівники усіх ланок системи освіти, психологи, соціологи та зацікавлені фахівці.
Основні напрями роботи конференції:
 теоретико-методологічні основи обдарованості особистості в системі освіти;
 методики діагностики обдарованості, здібностей тощо;
 підготовка педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми та молоддю у системі освіти;
 професійна й управлінська компетентність особистості, складові структури професійної компетентності фахівця;
 підготовка батьків до ефективної взаємодії і виховання обдарованих дітей;
 використання інформаційних технологій підтримки та супроводу системи освіти з обдарованими.


Приєднані файли:
Konferens_Mukolaiv_22-23.06.16..docx [2.17 Мб]
Завантажено 144 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 7:39 pm 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 7:16 pm
Повідомлення: 1
Здатним заздрять, талановитим шкодять, геніальним - мстять.
Нікколо Паганіні


Приєднані файли:
Опис файлу: Казанківська ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів
Robota.doc [93.5 Кб]
Завантажено 144 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет травня 26, 2016 9:14 pm 
Офлайн

З нами з: Чет травня 26, 2016 10:21 am
Повідомлення: 1
Халипенко Сергій Павлович - вчитель математики Софіївської ЗОШ
Педагогічна готовність вчителя, на мою думку, до продуктивної діяльності із учнями повинна забезпечуватися особистісним і професійним удосконаленням вчителя, роботою над своїм внутрішнім «Я», педагогічною вірою в індивідуальність кожного школяра.
Я вважаю, що робота з обдарованим дітьми передбачає визначення сукупності знань і умінь, якими слід володіти педагогу для ефективного здійснення дидактичної взаємодії на творчому рівні. Сукупність знань утворює когнітивний компонент підготовки, що повинен включати професійні знання, а саме психологічні, педагогічні, фахові, методичні, науково-дослідницькі і загальноосвітні.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон травня 30, 2016 12:13 pm 
Офлайн

З нами з: Сер лютого 26, 2014 12:43 pm
Повідомлення: 12
Доброго дня, учасники Форуму!
В Березанській ЗОШ І - ІІІ ступенів з обдарованими учнями працюють творчі вчителі, вчителі - новатори, ті, які самі досягли певних результатів в професійній діяльності. Це: Самойленко Л.О., Сажнєва Є.Б., Дудник Е.П., Химич С.С., Зінченко Л.П., Кулик О.О., Данько Н.Ю., Царик С.П., Радченко А.С. та інші. У кожного вчителя є план роботи з обдарованими учнями, режим роботи.


Приєднані файли:
Опис файлу: План роботи з обдарованими учнями
Розклад роботи.doc [89.87 Кб]
Завантажено 125 разів
Опис файлу: План роботи з обдарованими учнями
Березанська загальноосвітня школа І.docx [14.85 Кб]
Завантажено 123 разів
Опис файлу: Інформаційний банк даних про вчителів, які працюють з обдарованими дітьми
Інформаційний банк даних.doc [52 Кб]
Завантажено 124 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Сер червня 01, 2016 12:32 pm 
Офлайн

З нами з: Чет жовтня 23, 2014 8:42 am
Повідомлення: 1
:)


Приєднані файли:
Метод робота.docx [31.8 Кб]
Завантажено 147 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Сер січня 11, 2017 12:48 pm 
Офлайн

З нами з: Сер січня 11, 2017 11:39 am
Повідомлення: 1
Миколаївський економічний ліцей №2 із початку свого існування зарекомендував себе як освітнє середовище, сприятливе для розвитку обдарованої особистості, – це складна динамічна система психологічних умов і педагогічних впливів, спрямована на розкриття творчої суті обдарованої особистості у відповідності до природних задатків, інтересів, потреб, вимог соціуму.
Оскільки розвиток обдарованої особистості є надзвичайно складним процесом, то маємо звернутися до узагальненої схеми, педагоги‐практики мають бачити роль і місце окремих компонентів в цілісній картині розвитку обдарованої особистості.
Із цією метою створено щорічну циклограму - Курикулум роботи з обдарованими учнями на навчальний рік:


Приєднані файли:
Опис файлу: курикулум
перспективний план роботи з обдарованими.docx [10.15 Кб]
Завантажено 88 разів
підпрограма розвитку ліцею ОБДАРОВАНІ.docx [9.16 Кб]
Завантажено 81 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет січня 12, 2017 1:50 pm 
Офлайн

З нами з: Нед грудня 18, 2016 5:00 pm
Повідомлення: 4
Погрібна О.Ю., вчитель біології ЗОШ №28
Найважливіше завдання
школи – розкрити творчі здібності,
обдарування, таланти всіх вихованців.
В.Сухомлинський


Приєднані файли:
Обдарованість.docx [179.3 Кб]
Завантажено 90 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон січня 23, 2017 1:18 pm 
Офлайн

З нами з: Пон січня 23, 2017 1:16 pm
Повідомлення: 2
Нам, педагогам,  необхідно постійно підвищувати свою майстерність у організації роботи з обдарованою молоддю, щоб ефективно використовувати результати педагогічної діагностики, глибоко розуміти її сутність, застосовувати технології розвивального навчання, вести пошук оптимальних засобів індивідуалізації навчально-виховного процесу. Саме вчитель надає перший  імпульс розвитку обдарованого учня, створюючи морально-психологічні умови для його навчальної діяльності, створює йому позитивно  орієнтовану популярність, збуджує внутрішні імпульси для інтелектуальної роботи.

Коваль І.І.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон січня 23, 2017 1:19 pm 
Офлайн

З нами з: Пон січня 23, 2017 1:16 pm
Повідомлення: 2
З метою культу знань та  створення позитивного іміджу здібних та обдарованих учнів  у Миколаївській гімназії №3 розробили  свою систему  заохочення:  щорічні премії, пам’ятні медалі (за кошти Фонду підтримки гімназії) дітям, що стали переможцями міських, обласних, Всеукраїнських  олімпіад і творчих конкурсів. У гімназії оформлено стенд «Галерея пошани» та «Кращий учень року», на яких розміщено фотографії відмінників та переможців олімпіад.

Коваль І.І.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон лютого 20, 2017 11:44 am 
Офлайн

З нами з: Вів січня 17, 2017 1:22 pm
Повідомлення: 1
Одним із пріоритетних завдань функціонування науково-методичної ради Миколаївської СЗОШ № 22 є управління впровадженням проектних технологій розвитку школи, спрямованих на формування та розвиток компетентностей обдарованої особистості учня, координація діяльності всіх структурних одиниць методичної роботи, планування, узгодження та аналіз проведення відповідних до педагогічної проблеми заходів, виявлення, вивчення та узагальнення ППД.
Так, під керівництвом науково-методичної ради продовжується реалізація загальношкільних комплексно - цільових проектів «Лідер-22», «Лінгвіст-22», «Здоров’я школяра», «Азимут-22», «Обрій», «Гідність», метою яких є поєднання традицій з інноваційними процесами, оновлення змісту та форм організації навчально-виховної діяльності, постійного підвищення кваліфікації педагогічних працівників, удосконалення їх творчого потенціалу, розвитку творчих здібностей учнів.
Реалізації упровадження Проектів передбачає тісну співпрацю всіх учасників навчально-виховного процесу, громадськості; не виключає реалізацію інших програм і проектів, може синтезуватися та інтегруватися з ними.
Управління реалізацією проектів проводиться за наступними напрямками, що пов'язані між собою та доповнюють один одного:
1-й напрямок - робота з вчителями в напрямку удосконалення педагогічної майстерності щодо розвитку потенціальних творчих здібностей учнів, їх самореалізації та самовдосконалення: проведення анкетування щодо визначення рівня сформованості педагогічних компетентностей, проведення психологом школи психолого-педагогічних семінарів, які включають обговорення лідерських якостей, позиції особистості та готовності педагогів до пошукової діяльності.
Адміністрація школи управління науково-методичною роботою спрямувала на упорядкування методичної діяльності педагогічного колективу, бо ми розуміємо, що лише за координації зусиль усього педагогічного колективу, зосередженні його уваги на вирішенні конкретної педагогічної проблеми можна значно підвищити ефективність і результативність навчально-виховного процесу. Таким об’єднуючим механізмом виступає проблема, над якою працює педагогічний колектив школи: «Створення єдиного освітнього та інформаційно-розвивального простору школи як необхідної складової всебічного розвитку учнів на основі інноваційної діяльності педколективу».
Управління системою методичної роботи вимагає звертання до потенціалу самоорганізації, тобто адміністрація школи постійно створює умови для пробудження внутрішніх можливостей кожного вчителя, в залученні всіх педагогів до діяльності, відповідальності, бажання спільно творити, рефлексувати.
Робота в школі з професійного саморозвитку вчителів побудована на принципі системності колективної та індивідуальної роботи педагогічних працівників над підвищенням своєї науково-теоретичної підготовки, професійної майстерності в міжкурсовий період. Тому при створенні річного плану роботи школи ми плануємо розвиток педагогічної творчості як один із напрямів роботи з педагогічними кадрами.
При цьому в річному плані передбачаємо такі аспекти:
 вивчення досягнень психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду;
 різні форми роботи для розвитку колективної творчості педагогів;
 виявлення творчих пошуків педпрацівників при проведенні атестації;
 виступи педагогів на засіданнях кафедр, педагогічних читаннях, педагогічних радах тощо;
 відкриті заходи для обміну досвідом;
 колективні заходи щодо підвищення культурного рівня педагогів;
 матеріальне й моральне заохочення педагогів.
Ми виділили кілька напрямків, які допомагають управління розвитком педагогічної майстерності вчителів зробити керованим процесом:
1. Створення нормативної бази, до якої належать державні, обласні, міські нормативно-правові документи; внутрішньошкільні положення та рекомендації. Внутрішні нормативні документи створюються спільно з педагогічним колективом. Так, проблемними групами вчителів створені Положення про предметну кафедру, Положення про кафедру виховної роботи, Положення про методичні та предметні тижні СЗОШ № 22 тощо.
2. Науково-методичний супровід вчителів, який здійснюється, виходячи з професійних труднощів.
3. Психолого-педагогічний супровід навчального процесу допомагає вчителю усвідомити, відкрити для себе коло проблем, пов'язаних не тільки з вивченням предмета, але і особистісним, духовним саморозвитком педагога та учня.
4. Створення відкритого інформаційного простору школи. Один з основних принципів методичної роботи – не лише контроль адміністрації за діяльністю вчителя, але й системне відстеження результатів цієї діяльності. Для покращення стану викладання загально навчальних предметів та предметів профільного циклу в школі, відкриття «своєрідного вікна інформації у світ» навчальні кабінети школи обладнано комп’ютерною технікою з виходом до всесвітньої мережі Інтернет (меценатом у сфері забезпечення даною послугою виступає Інтернет-провайдер, фірма «Дикий Сад») . Це дає змогу безлімітно користуватися безкоштовними словниками, енциклопедіями, ресурсними центрами всього світу, проводити скайп-конференції, брати участь у дистанційних семінарах тощо.
Твердо переконані, що одним із найважливіших напрямів сучасного менеджменту освіти є ефективне управління самоосвітою педагогічних кадрів. Сьогодні керування самоосвітою педагога – запорука своєчасної модернізації педагогічного колективу. Тому методична робота у СЗОШ № 22 спрямована на індивідуальний підхід до кожного педагога, всіляку підтримку його творчості, прагнення до самореалізації. Для забезпечення ефективної взаємодії педагогів у процесі самоосвіти та методичної роботи на основі діагностики, анкетування (додаток) адміністрацією школи створені відповідні умови:
- сплановано розв'язання поточних проблем навчально-виховного процесу;
- розроблено програми впровадження сучасних технологій;
- сформовано фокус-групи та майстер-класи з вивчення інноваційних технологій;
- проводяться теоретичні й практичні семінари для обміну досвідом;
- планується індивідуальна самоосвітня діяльність.
Підсумком роботи є творчий звіт педагога. Ця форма методичної роботи спрямована на розвиток ініціативи педагога, узагальнення і поширення його досвіду, зростання авторитету.
Вимогою сьогодення є укладання творчого портфоліо вчителя – систематизація цікавих педагогічних знахідок та досягнень учителя і його вихованців.
Таким чином, творча активність є основою формування педагогічної талановитості. Розвиток педагогічної творчості і підвищення результативності навчально-виховного процесу залежить від психолого-педагогічних умов, правильно визначених шляхів розвитку та реалізації творчої педагогічної діяльності й особистісних якостей педагога.
2-й напрямок - [b]робота з учнями. В межах цього напрямку було створено банк даних обдарованих та здібних дітей. Хоча потенційно, скоріше за все, їх значно більше, що свідчить про недостатньо тісний зв’язок між класними керівниками, вчителями-предметниками та шкільним психологом у вивченні саме цього питання. Створено рекомендації щодо роботи з обдарованими та учнями, які мають лідерський потенціал. Відбувається активне залучення учнів до систематичної науково-дослідницької комунікативної роботи в рамках діяльності шкільного наукового товариства учнів «Інтелект-22».
Основним доказом доцільної та якісної роботи в межах зазначених проектів є позитивна динамика показника учасників та переможців предметних олімпіад різних рівнів, різноманітних конкурсів та інтелектуальних ігор.
Всебічному розвитку особистості учнів сприяє поглиблене вивчення англійської та німецької мов. Протягом багатьох років учні та вчителі СЗОШ № 22 беруть участь у програмах «ACCELS», «FLЕX», проходять стажування у Сполучених Штатах Америки. Підняттю інтересу до навчання сприяє розгалужена мережа шкільних предметних та за інтересами клубів, гуртків, секцій, об'єднань.
У навчальному плані передбачено вивчення профільних предметів: англійської, американської літератури, країнознавства, розроблено авторську програму бізнес-курсу англійської мови. Працює шкільне наукове товариство «Інтелект-22», англомовні гуртки, англійський, німе¬цький прес-центри в межах шкільного Євроклубу, школа інтелектуаль¬ного «Олімпійського резерву», англомовні драматичні гуртки тощо. До послуг учнів – вільний доступ до роботи в мережі Internet через WiFi-модуль.
В цілях активного залучення учнів до справ і турбот нашої школи, а також ознайомлення з творчими досягненнями школярів було створено банк творчих робіт учнів, проводиться випуск друкованих видань «Лінгвіст-22», «Джерельце», великої школьної газети.
Протягом років роботи в межах зазначених проектів велося систематичне стимулювання талановитих, обдарованих учнів та школярів, що мають лідерські якості, а саме - нагородження на святі «За честь школи» та загальношкільних лінійках, поїздка до республіки Польща, щорічні спільні поїздки вчителів та найактивніших учнів по містах України.
З метою мотивації пізнавальної активності учнів не лише щорічно визначаємо кращих випускників школи в певних номінаціях, але забезпечуємо активну роботу шкільної Дошки Пошани, Галереї учнівської слави, дошки «Золотий старт», «Надія школи», «Спортивна гордість», циклу шкільних радіопередач про особисто¬сті школи, про учнівські досягнення.
3-й напрямок - позакласна робота, в рамках якої особливого значення набула робота шкільних гуртків, проведення щорічного свята «Ми - єдина родина», важливим компонентом якого є партнерство між вчителями, батьками та учнями.
Треба відмітити проведену роботу кожного классного коллективу на шкільному подвір'ї в рамках програми «Весняна толока». На території школи силами учнів, учителів та батьків функціонує відкритий спортивний комплекс, створено ландшафтно-паркову зону відпочинку, «Класи під відкритим небом». Продовжуючи гуманні традиції В.О.Сухомлинського, закладено Сад Матері.
4-й напрямок - робота з батьками, яка включає радіолекторії на батьківських зборах, дискусії про виховання, проведення психологом школи анкетування батьків з питань виховання підростаючої молоді. Разом із батьками створено положення про батьківський комітет та статут школи.
5-й напрямок - співпраця з ВНЗ та науковцями, в ході якої проводяться консультації для учнів-членів МАН, проходить практика студентами МДПУ ім. В. Сухомлинського, на основі договорів співпрацює з Чорноморським державним університетом ім. П.Могили, Інститутом педагогіки, об¬ласним інститутом післядипломної педагогічної освіти; проводяться заходи на базі обласної бібліотеки ім. О. Гмирьова.
Всі перспективні напрямки подальшої роботи мають бути націлені на вирішення основного завдання, а саме - вдосконалення загальношкільної системи підтримки талановитих учнів.


Догори
 Профіль  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 30 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
POWERED_BY
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB