Форум МОІППО

forum.moippo.mk.ua
Сьогодні: Нед липня 22, 2018 3:22 am

Часовий пояс UTC + 2 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 17 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: Чет травня 07, 2015 12:48 pm 
Офлайн

З нами з: Сер березня 25, 2015 1:21 pm
Повідомлення: 27
Звідки: МОІППО
Поділіться які технології навчання та виховання дітей Ви використовуєте у Вішій професійній діяльності, залежно від того в якій ланці Ви працюєте. Як в проктиці роботи вирішуєте проблему наступності.

:ugeek: Технологічна наступність забезпечується відбором загальних засобів навчання, виробленням загальних підходів до організації освітньо-виховного процесу, завдяки чому навчання здійснюється на основі специфічних для певного віку видів діяльності.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів травня 19, 2015 9:55 am 
Офлайн

З нами з: Вів травня 19, 2015 9:16 am
Повідомлення: 3
Сучасні вчені визначають пріоритетні напрямки наступності.
Перший напрямок - це узгодити мету на дошкільному і початковому шкільному рівнях. Мета дошкільної освіти - всебічний загальний розвиток дитини, визначений Базовим компонентом дошкільної освіти у відповідності з потенційними віковими можливостями і специфікою дитинства як самооцінного періоду життя людини.
Другий напрямок - збагатити освітній зміст у початковій школі. На основі досліджень О.Я. Савченко, О.В. Проскури, О.Л. Кононко та ін.
Третій напрямок - удосконалити форми організації і методи навчання як у дошкільних закладах, так і в початковій школі. Сучасні наукові дослідження Л.А. Парамонової, М.М. Поддякова, З.М. Істоміної, Т.М.Фадєєвої вказують на необхідність:
• використовувати різноманітні форми навчання, що включають специфічні види діяльності на інтегративній основі;
• використовувати в ДНЗ циклічність і проектну організацію змісту навчання, що створює умови для використання самими дітьми наявного в них досвіду;
• забезпечити взаємозв'язок занять (фронтальних, групових) з повсякденним життям дітей, самостійною діяльністю (ігровою, художньою, конструктивною тощо);
• створити розвивальне предметне середовище як у дошкільному закладі, так і початковій школі, функціонально моделюючий зміст дитячої діяльності;
• використовувати методи, що активізують у дітей мислення, уяву, пошукову діяльність, тобто елементи проблемності у навчанні, дивергентні задачі, задачі відкритого типу, що мають варіанти "правильних" рішень. Останній метод особливо важливий для початкової школи, тому що тут переважають конкретні способи дії, що відповідають визначеним класам завдань.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів травня 19, 2015 9:57 am 
Офлайн

З нами з: Вів травня 19, 2015 9:18 am
Повідомлення: 3
Доброго дня, шановні колеги. Наш садок працює за програмою "Дитина", ми готуємо дітей до школи на заняттях, під час індивідуальної роботи, тісно співпрацюємо з батьками наших вихованців, під час ігрової діяльності.
Для більшого засвоєння програмового змісту дітьми під час занять ми використовуємо такі інноваційні технології як "Використання коректурних таблиць Н.Гавриш", "використання інтелектуальних карт під час планування педагогічних заходів за Н.Гавриш", "використовуємо схеми за К.Крутій", розвиваємо фізично за методикою Єфіменко М.М., у старшій групі використовуємо також нову для нас ейдетику. Дітям дуже подобається, а ми бачимо ефективні результати.
Для тісної співпраці з батьками ми організовуємо круглі столи; проводимо просвітницьку діяльність з питань педагогізації батьків; запрошуємо вчителів початкових класів, психологів на батьківські збори, форуми, на дні відкритих дверей, святкові ранки, розваги.
З метою підготовки дітей до шкільного життя ми ходимо до школи на екскурсії, відвідуємо їхні заходи; під час режимних моментів розігруємо шкільні сюжети із життя першокласників.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів травня 19, 2015 10:00 am 
Офлайн

З нами з: Вів травня 19, 2015 9:33 am
Повідомлення: 3
Технологічна наступність забезпечується відбором загальних засобів навчання, виробленням загальних підходів до організації освітньо-виховного процесу, завдяки чому навчання дошкільників здійснюється на основі специфічних для цього віку видів діяльності.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів травня 19, 2015 10:09 am 
Офлайн

З нами з: Вів травня 19, 2015 9:20 am
Повідомлення: 4
Узгодженість перших двох ланок освіти не означає, що під час реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланкою вже не існує проблем. Необхідно переосмислення цілей і змісту наступності між дошкільною та початковою ланками загальної освіти, їх переорієнтація на вирішення завдань особистісно-орієнтованого навчання й виховання. Дошкільна освіта якісно змінилась у плані розуміння цілей підготовки дитини до школи та реалізації її вікових можливостей на шостому році життя, тому й початкова школа не може залишатися у межах старих уявлень про опору тільки на предметну готовність своїх найменших учнів до навчання. У початковій школі в останні роки є певні зрушення, щодо створення умов подальшого повноцінного розвитку здобутків дошкільного віку, і водночас для формування новоутворення молодшого шкільного віку — навчальної діяльності як провідної. Успішне розв’язання проблеми наступності вимагає оновлення методологічних засад дослідницьких робіт, впровадження в життя особистісно орієнтованих технологій виховання й навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів травня 19, 2015 10:43 am 
Офлайн

З нами з: Вів травня 13, 2014 1:42 pm
Повідомлення: 19
У контексті технологічного аспекту наступності між довкіллям та початковою школою доцільно розглянути поняття «готовність дитини до школи», як комплексне, багатогранне й таке, що охоплює всі царини життя дитини. У психолого-педагогічних джерелах визначаються такі компоненти: морфогенетична, психологічна та соціальна готовність.
Рівнем сформованості морфогенетичного, психологічного, соціального компонентів готовності визначаються особливості включення дитини в навчальну діяльність, її ставлення до школи, взаємини з учителем і учнями.
Інтегральним показником готовності дитини до навчання є здатність дитини приймати завдання вчителя, утримувати його в пам’яті, розв’язувати.


Приєднані файли:
Компоненти готовності дитини до школи.doc [35 Кб]
Завантажено 151 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів травня 19, 2015 1:11 pm 
Офлайн

З нами з: Вів травня 19, 2015 12:54 pm
Повідомлення: 4
Необхідно створити сприятливі умови для розвитку й саморозвитку особистості учня, забезпечити його пізнавальними засобами, необхідними для ефективного функціонування у суспільстві. Передумовою для виконання такого завдання є формування нового змісту навчання як педагогічної моделі втілення культури людства – системи наукових знань про людину, суспільство, природу, техніку; способів діяльності, відображених у правилах, інструкціях, алгоритмах; досвіду творчості; емоційно-ціннісних орієнтацій і ставлень до об’єктів навколишньої дійсності, а також ставлень до оточуючих і самого себе, мотивів і потреб у навчальній, суспільній, трудовій діяльності.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів травня 19, 2015 1:43 pm 
Офлайн

З нами з: Вів травня 19, 2015 1:02 pm
Повідомлення: 3
Технологічна наступність забеспечуєтьсчя загальних засобів навчання, вироблення загальних підходів до організації освн
іньо-виховного процесу, завдяки чому навчання дошкільників здійснюється на основі специфічних видів діяльності.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів травня 19, 2015 1:49 pm 
Офлайн

З нами з: Вів травня 19, 2015 1:42 pm
Повідомлення: 4
Згідно річного плану, проводяться заходи щодо забезпечення наступності.
- Забезпечення необхідне предметно-розвивальне середовище для організації різних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку та учнів початкових класів з урахуванням їхніх вікових потреб та індивідуальних інтересів
- Ознайомлення з чинними нормативними документами, що визначають зміст дошкільної та початкової ланок освіти на сучасному етапі
- Ознайомлення з публікаціями у фахових виданнях, що присвячень питанню наступності та перспективності
- Вивчення фізіологічних та психологічних особливостей розвитку дітей відповідного віку
- Взаємне ознайомлення з навчальними програмами
- Проведення психодіагностичної роботи з дітьми 5-6 річного віку, спрямованої на виявлення рівня та особливостей розвитку кожної дитини й готовності до навчання
- Методична вітальня «Психологічні аспекти наступності та перспективності освітньо-виховної роботи корекційних груп та класів»
- Засідання круглого столу «Готуємося стати школярами»
- Проведення медогляду дітей, аналіз інформації про стан здоров’я і рівень фізичного розвитку дітей старшої групи та учнів першого класу, з метою корекції фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів травня 19, 2015 8:07 pm 
Офлайн

З нами з: Вів травня 12, 2015 9:11 am
Повідомлення: 3
Дошкільний заклад не в якому разі не можна перетворювати у міні-школу. Не треба пришвидшувати процес оволодіння дітьми предметними знаннями, натомість слід наполегливо розвивати сенсорні вміння, диференціювання об'єктів за різними ознаками, тренувати організованість, саморегуляцію, довільність уваги і поведінки. Наступність між цими ланками передбачає єдність методології розуміння і збереження цінності дитинства, необхідність гуманізації навчання, особистісного підходу, продовження розвитку усіх здібностей особистості, створення умов для розвитку творчості дітей; організацію сприятливого для дітей навчально-предметного середовища


Приєднані файли:
ХОРТІВ.pptx [825.87 Кб]
Завантажено 215 разів
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: П'ят травня 22, 2015 10:01 am 
Офлайн

З нами з: Чет травня 21, 2015 2:12 pm
Повідомлення: 3
На 100% погоджуюсь з постом Ганни Валеріївни. Щороку доводиться співпрацювати з новими дітками і хочу зауважити,що вони володіють предметними знаннями (інколи навіть вражають своїми відповідями), але організованість на дуже низькому рівні. «Страждає» довільність уваги і поведінки. Говорячи власне про компоненти готовності до школи, спостерігаються прогалини у формуванні мотиваційної сфери (домінування мотиву навчання) та соціальної компетентності. Більшість першокласників не готові підкорятися інтересам і правилам групи.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: П'ят травня 22, 2015 1:20 pm 
Офлайн

З нами з: П'ят травня 22, 2015 12:49 pm
Повідомлення: 4
Бармашівська ЗОШ І - ІІІ ступенів. Керівник МО початкових класів Мегега В.Я.
Для реалізації принципу наступності дошкільної та початкової освіти в нашій школі створено програму роботи з батьками:
-консультпункт для батьків майбутніх першокласників;
- проведення батьківського лекторію на тему:"Особливості навчання учнів у 1 класі";
- анкетування батьків;
-спільне засідання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ, узгодження вимог до випускників ДНЗ та учнів 1 класів;
- вивченння медичних карт майбутніх першокласників, індивідуальні бесіди з батьками;
- відвідування занять у ДНЗ майбутнім класоводом;
- батьківські збори з психологом "Готовність дітей до навчання в школі"


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет червня 04, 2015 11:11 am 
Офлайн

З нами з: Чет червня 04, 2015 10:38 am
Повідомлення: 6
Допомогти і батькам, і дитині усвідомити, що дошкільний заклад і школа є ланками однієї єдиної системи освіти, а все те, що чекає дитину у школі, є продовженням того, що опанувала вона раніше.
Не переносити механічно засоби і методи навчання семирічок на дітей 6-річного віку.
Намагайтися дотримуватися психогігієнічних норм під час використання ігор та наочних методів, щоб не призвести до надмірного емоційного перевантаження дітей.
Враховувати важливість індивідуального підходу до організації навчання учнів, щоб не знижувати пізнавальну активність і не викликати розумову перевтому дітей.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет червня 04, 2015 11:24 am 
Офлайн

З нами з: Чет червня 04, 2015 10:47 am
Повідомлення: 2
Встановлено доцільність розроблених індивідуальних, колективних та нетрадиційних форм методичної роботи у підвищенні рівня компетентності педагогів у вирішенні проблеми наступності ігрових форм навчальної діяльності дошкільників і учнів забезпечення наступності роботи дошкільного навчального закладу та школи з розвитку мовлення і навчання грамоти, рад та об’єднань педагогів дошкільної і шкільної ланок освіти; взаємовідвідування уроків та занять; проведення теоретичних, науково-методичних та практичних семінарів з вирішення досліджуваної проблеми; здійснення самоосвіти педагогів та ін.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів червня 09, 2015 9:54 am 
Офлайн

З нами з: Вів червня 09, 2015 9:00 am
Повідомлення: 3
Аби дитині було комфортно з перших днів перебування у школі, вчителі МЗОШ №7 тісно підтримують звязок з ДНЗ №70, 115, 22. Вивчають дітей пятирічного віку, складають карту майбутнього першокласника, надають поради батькам, запрошують їх на День відкритих дверей. Така співпраця надає можливість безболісного поступового переходу дітей до навчання.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів червня 09, 2015 7:44 pm 
Офлайн

З нами з: Чет червня 04, 2015 11:13 am
Повідомлення: 4
Вчитель початкових класів ЗОШ І - ІІІст.№3
Для реалізації принципу наступності дошкільної та початкової освіти в нашій школі проводять такі види роботи:
відвідування занять у ДНЗ майбутнім класоводом;
вивченння медичних карт майбутніх першокласників;
консультпункт для батьків майбутніх першокласників;
проведення батьківського лекторію на тему:"Особливості навчання учнів у 1 класі";
анкетування батьків;
індивідуальні бесіди з батьками;
адаптаційні заняття з майбутніми першокласниками;
"День відкритих дверей"
Ірина Григор'єва група 99


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон вересня 14, 2015 6:00 pm 
Офлайн

З нами з: Пон вересня 14, 2015 5:00 pm
Повідомлення: 1
Группа №114. Базовим компонентом дошкільної освіти визначено 17 видів компетенцій дошкільника в інваріантній частині та 4 види - у варіативній.


Догори
 Профіль  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 17 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
POWERED_BY
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB