Форум МОІППО

forum.moippo.mk.ua
Сьогодні: Нед липня 22, 2018 3:19 am

Часовий пояс UTC + 2 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 13 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: Пон грудня 07, 2015 11:57 am 
Офлайн
Адміністратор сайту

З нами з: Чет серпня 18, 2011 11:12 am
Повідомлення: 37
Основні питання:
  • досвід використання різноманітних ресурсів щодо формування правової культури школярів.
  • менеджмент педагогічної взаємодії під час правовиховної роботи.
  • оволодіння технологіями забезпечення прав дітей (із практики роботи).
  • робота з дітьми у кризових ситуаціях під час подолання ними складних життєвих обставин, що пов’язані з забезпеченням їх прав

Під освітнім середовищем розуміємо такий тип середовища або сукупність умов життєдіяльності, які цілеспрямовано впливають на свідомість особистості та її поведінку з метою формування відповідних якостей, переконань, духовно-ціннісних орієнтацій і потреб, а характер діяльності дитини у такому середовище визначається її активністю, самостійністю, ініціативністю, самодіяльністю.
Визначаючі орієнтири для функціонування освітнього середовища, де успішно здійснюється соціально-педагогічне забезпечення прав дитини, зазначимо наступні:
  • цінності дитини відносно прав іншої людини і власних прав підпорядковуються закону;
    суб’єктами різних форм і методів соціально-педагогічної роботи є вихованці з різним статусом у колективі, оскільки свої права, обов’язки, привілеї діти пов’язують з власним положенням в системі міжособистісної взаємодії;
  • виховання моральної мужності як готовності особистості діяти в складних життєвих ситуаціях, відстоюючи власну позицію, передує формуванню морально-правових якостей дитини;
  • у роботі використовується комплекс прийомів переконання, до яких приєднуються виховні дії, що засновані на механізмі самосвідомості дитини;
    задоволення потреб дитини пов’язане з певними соціально значущим способом поведінки;
  • процес засвоєння школярами різних навичок і вмінь вибудовується як співробітництво дітей і дорослих, у ході якого дорослий демонструє зразок правової поведінки, дії по захисту своїх прав, підтримує дитину в складних життєвих обставинах, створює умови для її успіху та радіє йому;
  • вся система відносин орієнтується на виникнення у дитини почуття гідності і власної цінності, задоволення потреб у любові і визнанні іншими;
    діти активно включаються в розв’язання власних проблем і в житті групи, громади, суспільство в цілому.
Отже створення позитивного освітнього середовища мобілізує всі виховні ресурси, посилює та вдосконалює соціалізуючий вплив на дитину, а загальна технологія соціально-педагогічного забезпечення прав дитини на діяльнісно-професійному рівні дозволяє систематизувати цей процес, зменшити його об’єктивні труднощі, гарантує динаміку розвитку особистості.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон грудня 07, 2015 1:56 pm 
Офлайн

З нами з: Сер лютого 26, 2014 12:43 pm
Повідомлення: 12
Доброго дня, учасники Форуму! Питання дуже актуальні. Особливо робота з дітьми в кризових ситуаціях під час подолання ними складних життєвих обставин. Діти і дорослі, на жаль, не знають "собі ціну", у чому моя цінність, який у мене дар, талант. Вічна проблема "Я і суспільство", моя роль в колективі шкільному, що я роблю для колективу... Часто чуєш від дітей: " Зі мною ніхто не хоче товаришувати". А чому? Чим ти цікавий, якими цінностями можеш обмінятися? Стань цікавою особистістю - і до тебе потягнуться люди.


Востаннє редагувалось Крученова В. М. в Вів грудня 08, 2015 8:19 am, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Пон грудня 07, 2015 3:04 pm 
Офлайн

З нами з: Сер лютого 26, 2014 12:43 pm
Повідомлення: 12
Как говорить, чтобы дети слушали, и как слушать, чтобы дети говорили http://mel.fm/2015/09/29/faber-mazlish?nomr=1


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Вів грудня 08, 2015 8:09 pm 
Офлайн

З нами з: Вів грудня 08, 2015 3:47 pm
Повідомлення: 2
Доброго вечера. Правова освіта школярів важлива сьогодні, але давайте не забувати, що актуальними стають питання виконання учнями своїх обов’язків . Практика роботи у школі показує, що учні в цілому знають свої права, боряться за них. У виховних заходах приділяється більше увага дотримання прав дитини і так мало їх обов'язкам.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Сер грудня 09, 2015 10:59 am 
Офлайн

З нами з: Сер грудня 09, 2015 10:49 am
Повідомлення: 1
Одним з дієвих видів правовиховної роботи є організація шкільного самоврядування. Самоврядування - це практична школа демократії, модель міні-суспільства і досвід державотворення. Хотілося б почути вашу думку з цього приводу і дізнатися про ваш досвід в цьому напрямку роботи.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Сер грудня 09, 2015 12:45 pm 
Офлайн

З нами з: Сер лютого 26, 2014 12:43 pm
Повідомлення: 12
Сергій,повністю Вас підтримую! Самоврядування - школа демократії! Але учнів треба цьому вчити! Повинна працювати школа лідерів, де відбувається навчальний процес пошагово, Інколі дорослі уже чогось хочуть від дітей, не навчивши, не підказавши їм. Учнівський орган самоврядування- найвищий орган в учнівському колективі школи. Директор школи і Президент школи - два лідери, які скеровують роботою і педагогічного колективу і учнівського. Неприпустимо, коли збори класного учнівського колективу проводить класний керівник. Він мудро скеровує, допомагає, але не нав'язує своєї думки. Повірити в дітей і дати їм свободу творчості!


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Сер грудня 09, 2015 4:22 pm 
Офлайн

З нами з: Сер грудня 09, 2015 3:08 pm
Повідомлення: 1
Актуальність даної теми визначається особливою домінуючою роллю правової культури в процесі соціалізації особистості, і що найважливіше в процесі розбудови правової держави та громадянського суспільства. У сучасному суспільстві правова культура виступає найважливішим компонентом загальної культури людини. Отже, для підвищення рівня правової компетентності і відповідно правової культури учням необхідно оволодіти системою правових знань, практичних умінь і навичок не тільки на уроках правознавства, а й в позаурочний час, тобто в позакласній роботі.
Учні Вознесенського ліцею «Інсайт» мають можливість відвідати судові органи влади, поспілкуватися за круглим столом з працівниками Головного управління Національної поліції, прокуратури.
Також у нашому навчальному закладі діє система учнівського самоврядування. Погоджуюсь з колегами у висвітленні питання ролі учнівських організацій. У ліцеї «Інсайт» традиційно проводяться вибори до учнівського Парламенту, що проходять з урахуванням усіх тонкощів виборчого процесу.
На мою думку, усі перераховані заходи сприятимуть формуванню правової компетентності ліцеїстів, а здобуті знання допоможуть їм стати свідомими громадянами України.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Сер грудня 09, 2015 8:21 pm 
Офлайн

З нами з: Вів грудня 08, 2015 3:47 pm
Повідомлення: 2
Одним із ефективних засобів попередження негативних тенденцій в учнівському середовищі є робота з батьками. Адже саме вони найбільше зацікавлені бачити своїх дітей соціально захищеними і завдання загальноосвітніх навчальних закладів зробити батьків партнерами у цій справі. В нашій школі створенний батьківський клуб "Довіра" на базі початкової школи, діє вже другий рік.Можу впевнено сказати , що дійсно він згуртовує батьків, робить їх активними учасниками навчально-виховного процесу, а саме головне, що вчитель і батьки разом співпрацюють в одному напрямку, що збільшує ефективність виховного впливу на дитину.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет грудня 10, 2015 10:02 am 
Офлайн

З нами з: Сер лютого 26, 2014 12:43 pm
Повідомлення: 12
В рамках Всеукраїнського тижня права в Березанській ЗОШ І - ІІІ ступенів проводиться фотовиставка "Знай свої права і обов'язок", для 1-4 класів проведені інформаційні години "Діти та їх права", для учнів 5-11 класів проведені зустрічі: для 6-х кл. з питання "Кримінально-адміністративна відповідальність" з головним спеціалістом служби сім'ї та молоді; для 8-х класів - зустріч з начальником відділу культури та молоді; для 9-х, 10 класів зустріч з участковим з питання "Національна поліція України"; для 11 класу - зустріч з військовим комісаром з питання "Реформування армії України". Для вихованців ГПД ( 2-4 класи) проведена гра- подорож "Маю право на права",інтерактивне заняття " Правова абетка". Учні 9-х класів зустрічались з секретарем селищної ради, 11 клас - з депутатом районної ради, з головою районної ради; для 6-х класів проводитеметься година психолога " Права та обов'язки дитини", для 9-11 класів брейн - ринг на правову тематику.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет грудня 10, 2015 2:26 pm 
Офлайн

З нами з: Чет грудня 10, 2015 1:23 pm
Повідомлення: 3
Доброго дня !!!


Дійсно, освітнє середовище є фактором соціально-педагогічного забезпечення прав дітей.
Об'єктивне уявлення про систему цінностей і життєві приорітети, зможуть сформувати у дитини тільки спільні зусилля школи і батьків. Діти, в основному тільки думають про свої права, а не стараються виконувати свої обов`язки. Діти потрапляють у кризові ситуації через сімейні обставини. Школа допомагає дитині бути не відірваною від соціуму. Не можна тиснути на особистісь дитини. Треба дати зрозуміти дитині, що вона ні чим не гірша за інших, щоб вона відчувала себе впевнено і спокійно. Вивчення прав дітей проходить під часпроведення тижня права.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: П'ят грудня 11, 2015 12:03 am 
Офлайн

З нами з: Чет грудня 10, 2015 11:46 pm
Повідомлення: 2
Відповідно до Законів України «Про загальну середню освіту» , «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства в сім’ї» та Конвенції ООН про права дитини, кожній дитині гарантується право на свободу, особисту недоторканість, захист гідності та найкраще забезпечення інтересів.
Освітнє середовище є основним фактором забезпечення прав дітей. Одним із основних завдань школи є робота з підвищення рівня правосвідомості та правової культури підростаючого покоління. Правова свідомість формується лише тоді, коли повною мірою людина усвідомлює себе членом суспільства, живе за його законами, традиціями та звичаями, які не суперечать моральним нормам.
В нашій школі основними технологіями забезпечення прав дітей є:
- Круглі столи «Мої права», «Знаємо і розуміємо свої права», «Мої права та обов’язки»
- Правові лекторії
- просвіта батьків щодо забезпечення виконання та дотримання чинного законодавства щодо прав дітей
- просвіта педагогів щодо забезпечення виконання прав дітей
Робота з дітьми в кризових ситуаціях носить комплексний підхід та включає в себе роботу педагогів, психолога, фахівців ММЦСССДМ, Служби у справах дітей та Кримінальної поліції. Психолого-педагогічна корекція та активна взаємодія з сім’єю, з наданням відповідних рекомендацій, здійснення педагогічного супроводу дитини є основними складовими в роботі з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: П'ят грудня 11, 2015 3:05 pm 
Офлайн

З нами з: П'ят грудня 11, 2015 2:46 pm
Повідомлення: 1
Доброго дня, шановні учасники форуму! В Первомайській загальноосвітній школі І-ІІІст.№3 правове виховання та правова освіта підростаючого покоління-один із провідних та пріоритетних напрямів роботи .В рамках правового виховання в школі проводяться місячники громадянського,правового,морального виховання.Учні беруть активну участь в конкурсах малюнків, тематичних газет, проведенні виховних заходів з питань правового виховання. Активно працює шкільний волонтерський загін "Милосердя".Традиційними стали благодійні ярмарки,концерти для жителів мікрорайону школи.Щорічно в школі проводяться заходи до Всеукраїнського тижня права:виховні години та години спілкування,бібліотечний урок "Права дитини-щасливе дитинство",виступи учнів 9 класу з повідомленнями про роль Загальної декларації прав людини в справі захисту прав людей, перегляд відеопрезентацій з питань правового виховання,інформування батьків учнів про значення Міжнародних правових стандартів в галузі прав людини.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: Чет квітня 14, 2016 2:19 am 
Офлайн

З нами з: Чет квітня 14, 2016 2:15 am
Повідомлення: 2
Проблема досвіду навчання та спілкування вчителів з дітьми.


Догори
 Профіль  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 13 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
POWERED_BY
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB